close

Lorde--everybody wants to rule the world

中文歌詞是我自己翻的,翻不好請見諒

Welcome to your life
當你面對自己的生命時
There's no turning back
是沒有你回頭的餘地的
Even while we sleep
甚至當你沉沉睡去
We will find you
我們將會鎖定你的行蹤

Acting on your best behavior
盡情展示你的最好的一面吧
Turn your back on Mother Nature
拒絕向本能妥協
Everybody wants to rule the world
因為每個人都想掌握這個世界

It's my own desire
那是僅屬於我的熱烈渴望
It's my own remorse
也是僅屬於我的深刻遺憾

Help me to decide
那些幫助我做出決定
Help me make the most of freedom
讓我得到了最終的自由
And of pleasure
並且讓喜悅充滿了我
Nothing ever lasts forever
從未有任何事物可以永世長存
Everybody wants to rule the world
因為每個人都想掌握這個世界

There's a room where the light won't find you
你會發現一個光明無法找到你的空間
Holding hands while the walls come tumbling down
但當石牆倒下時請握緊彼此的手
When they do, I'll be right behind you
當他們這麼做,我會守在你的正後方
So glad we've almost made it
陷入狂喜,隨著我們即將到來的勝利
So sad we had to fade it
並且陷入憂傷,為了我們即將消逝的曾經
Everybody wants to rule the world
每個人都想掌握這個世界
Everybody wants to rule the world
每個人都想掌握這個世界
Everybody wants to rule the world
每個人都想掌握這個世界

arrow
arrow
    文章標籤
    loki lorde song Thorki
    全站熱搜

    二晴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()